240 715 läst ·
642 svar
241k läst
642 svar
29 år, saknar erfarenhet och ska renovera hus!
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Det löser sigS saiter skrev:
Torpargrund känns inte något vidare med tanke på hur övriga utbyggnaden är konstruerad. Vi har torpargrund på halva huset som fungerar bra, men där ser det annorlunda ut med fall runtom, murstocken som värmer, lite isolering i golvet osv.
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Äntligen lite förvaring i matsalen. Det fick bli två vita Havsta i massivt trä med sängbenen Brattvåg 10 & 20cm. De smälte in ganska bra i bakgrunden och lyfter fram matbordet
Var tvungen att borra ut bottenskivan och dra ihop benen med bricka+mutter. Blev oväntat stabilt.
Var tvungen att borra ut bottenskivan och dra ihop benen med bricka+mutter. Blev oväntat stabilt.
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Vi ska visst bli med kanin. Här ska Chippen bo och förhoppningsvis ska han få sällskap av sin framtida syster.
Tänker mig att detta får bli en vinterbur och att vi bygger något mer gediget till sommaren så att han kan vara ute på ett säkert sätt.
Tänker mig att detta får bli en vinterbur och att vi bygger något mer gediget till sommaren så att han kan vara ute på ett säkert sätt.
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
@Marlen Eskilsson vet du varför mina bilder jämt blir på sniskan? Jag tar foton som vanligt med en iPhone 11 och laddar upp 
Administrator
· Skåne
· 8 672 inlägg
Jag får be @cnils att titta på det, för jag vet inte vad det är för fel. Eller vet du @Per Eskilsson ?