samma här.. mycket svårt.... köpten en 18 gage också, 2-tum, med 0-gradigt. den verkar det inte vara några problem med.. men 28.. den får jag lämna tillbaka....
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.