Jag ska ha vattenburen golvvärme på 1st våning, 45kvm vardagsrum , halva yta har krypgrund under och halv yta har källarplan under. Huset byggdes 1974. Det finns isolering i golv .
idag har jag spånskivan och parkettgolv ,det ska bli parkettgolv


jag vet inte vilka alternativ är bäst :


option A

LK Spårskiva EPS 30 på nuvarande spånskiva `? Ska jag få mindre ljud i nedre våningen ?​

option B

borta nuvarande spånskiva och lägga LK 22 mm, Spårskiva ?
 
  • Svartvit planritning av lägenhet med kök, sovrum, badrum, balkong och angivna ytmått på svenska.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.