Hej!

Har köpt vatette förminskningsset 22>15 till min klämringskoppling. Men vad jag förstått det så ska den sitta så här? Dvs. man ska inte använda någon klämring? Är lite osäker så jag frågar först!

En fråga till, är det samma åtdragning som vanligt när det är förminskningsset? Dvs. 1 1/4 varv efter handåtdragning?
 
  • IMG20160204121646.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
IMG20160204132322.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
IMG20160204121701.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
jo det är rätt, de där nyper i midjan där du har konan så att säga på utsidan. Då komprimeras den en aning där.
Jag brukar dra lagom.......nåt annat vet jag inte.
 
Tack för svar! Nu känner jag mig säker nog att skruva ihop allt :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.