Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Plattan är klar.
Maken påstår att den är len som ett barnarsle.
Jag tror att det betyder att det är bra.
dsc_0328_84647840.jpg

Tyvärr blev det inget regn så vi fick åka dit och vattna själva.
Inte helt lätt utan vatten dock.
Tack vara dammen gick det bra ändå.
dsc_0333_84649972.jpg

Det blev den jobbiga varianten.
dsc_0329_84649472.jpg

TUR att vi tog med slavarbetare.
dsc_0336_84650398.jpg

Och blöt blev den.
dsc_0337_84651384.jpg

Täckte med presenningar och åkte hem.
Och hoppades att det skulle räcka.
 
G
Hej Mona

Det ser ut som du kan ta ett utomhusbad på er nygjutna betongplatta.

Se upp med svackor i plattan.

Mvh En som vet
 
Hej!

Den ser nog blötare ut än vad den var.
Inga svackor blev det :-)

Mvh Mona
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.