Plattan är klar.
Maken påstår att den är len som ett barnarsle.
Jag tror att det betyder att det är bra.
Tyvärr blev det inget regn så vi fick åka dit och vattna själva.
Inte helt lätt utan vatten dock.
Tack vara dammen gick det bra ändå.
Det blev den jobbiga varianten.
TUR att vi tog med slavarbetare.
Och blöt blev den.
Täckte med presenningar och åkte hem.
Och hoppades att det skulle räcka.