D
Jag letar skjutdörrar och funderar kring det här med 3-glas vs 2-glas.

Jag kikar på på olika system där man kan få in både 2 och 3-glas.

Varför vill man ha 3-glas i tunnare profiler där argonspalet få stryka på foten för att få in ett extra glas?

Mvh
 
Generellt har 3-glas bättre ljuddämpning.
 
D
Ah ok, det är ju en faktor.dock ör det här ute på landet så den faktorn är inte viktig för mig.

Jag har ur isolersynpunkt trott att det är bättre med 3 glas än med 2 glas.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.