M Molnet #1 Medlem · Skåne · 2 inlägg 18 feb 2013 16:11 Molnet Medlem Skåne 2 inlägg 18 feb 2013 16:11 #1 Hej! Snart är det dags för 2-årsbesiktning och vi undrar om någon kan rekommendera en besiktningsman i Lundatrakten (Skåne). Garbo som gjorde slutbesiktningen missade för många stora fel, så de väljer vi bort! Tacksam om någon kan svara!
Hej! Snart är det dags för 2-årsbesiktning och vi undrar om någon kan rekommendera en besiktningsman i Lundatrakten (Skåne). Garbo som gjorde slutbesiktningen missade för många stora fel, så de väljer vi bort! Tacksam om någon kan svara!
T teamlundver #2 Medlem · Skåne · 408 inlägg 18 feb 2013 16:14 teamlundver Medlem Skåne 408 inlägg 18 feb 2013 16:14 #2 I Huset tror jag vår hette skibra iaf