Hej!
Snart är det dags för 2-årsbesiktning och vi undrar om någon kan rekommendera en besiktningsman i Lundatrakten (Skåne). Garbo som gjorde slutbesiktningen missade för många stora fel, så de väljer vi bort!
Tacksam om någon kan svara!
 
I Huset tror jag vår hette
skibra iaf
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.