4 234 läst ·
28 svar
4k läst
28 svar
2,2mm Festool Panther-klinga
Sida 1 av 2
Hepp!
Jag är (nästan) säker på att det fanns en Panther-klinga med bredden 2,2mm i nyhetsbrochyren som läcktes via den franska Festool-siten. Tyvärr glömde jag spara PDF:en medan den fanns tillgänglig. Någon som kan verifiera om det var en ny Panther-klinga på G? Någon som hört något om när den landar i butik? Finns inte på festool.de än iaf.
Jag är (nästan) säker på att det fanns en Panther-klinga med bredden 2,2mm i nyhetsbrochyren som läcktes via den franska Festool-siten. Tyvärr glömde jag spara PDF:en medan den fanns tillgänglig. Någon som kan verifiera om det var en ny Panther-klinga på G? Någon som hört något om när den landar i butik? Finns inte på festool.de än iaf.
Yup, trevligt att kunna köra klingan på sina skenor utan att gummilisten ryker. Tänkte ha den för klyvning, TS55:an baxnar rätt tidigt om man klyver med universalklingan.
Beställde just Pantherklingan från Tyskland, 20 Euro + 15Euro frakt. Helt OK med tanke på att riktpris i Sverige är 470+mums.
Beställde just Pantherklingan från Tyskland, 20 Euro + 15Euro frakt. Helt OK med tanke på att riktpris i Sverige är 470+mums.
Und 84056gerschwitz ist der Mann! 25 för den vanliga W48-klingan är ju också trevligt (850 bagis här hemma). Det är ju så pass billigt att det är snudd på att det inte är lönt att slipa om de klingorna man har... inte riktigt kanske, men bra nära...phl skrev:
Tack phl!
Man måste vara registrerad hos Ebay samt ha ett PayPal-konto.. Det mesta (allting?) går att göra via amerikanska ebay (www.ebay.com). Sök upp artikeln på www.ebay.de, kopiera sedan föremålsnumret (Artikelnummer på tyska) som står uppe till vänster i den blå ramen på annonsen. Gå in på www.ebay.com och sök på föremålsnumret och vips får du upp det på engelska i stället. Annonstexten är förvisso fortfarande på tyska men du reder nog ut köpet ändå. Klicka "Buy now" och genomför köpet.