3 626 läst ·
21 svar
4k läst
21 svar
19-åring renoverade toalett – en nybörjares bekännelser
Sida 1 av 2
På konsumentens sida
· 3 630 inlägg
Efter studenten renoverade Gustaf familjens toalett i källaren, trots att han aldrig gjort något liknande tidigare. Här berättar han om sina lärdomar och varför han tycker att fler borde våga renovera badrummet själv.
Du kan läsa artikeln här: 19-åring renoverade toalett – en nybörjares bekännelser
Du kan läsa artikeln här: 19-åring renoverade toalett – en nybörjares bekännelser
”Det har jag aldrig provat förut, så det klarar jag helt säkert!” - ett citat som tillskrivs Pippi, men det är faktiskt inte något hon säger i någon av böckerna eller filmerna.
Men jag älskar det ändå. Man vet ju inte om man är bra på något förrän man provat det ordentligt.
Men jag älskar det ändå. Man vet ju inte om man är bra på något förrän man provat det ordentligt.
Har börjat leva efter den devisen själv på flera aspekter i livet, och jäklar vad man lär sig på det! Ibland gör man fel, då får man göra om. Men då vet man ju sen hur man ska göra rätt. 👍🏻pacman42 skrev:
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 668 inlägg
Följde projekttråden lite och är förbannat imponerad av både resultatet och insatsen. Sen hade jag kanske valt andra färger men smaken är ju som baken. Och som som sagt, resultatet är ju galet bra. Det där ska pojkvaskern 😆vara förbannat stolt över.
Jag tror det var Lotta på Bråkmakargatan som sade det.pacman42 skrev: