När jag skulle bygga så hade inte A-Hus någon representant i Uppsala, säljarna satt i Sköndal. Och deras Basic-serie var precis ny då och det fanns ingen husmodell som passade oss så de blev aldrig aktuella. Deras kataloghus var dessutom alldeles för dyra. Har hört dock hört att de numera har förbättrat konstruktionen med väldigt bra isolering i väggarna och att priserna på Basichusen fortfarande skall vara ganska OK. Att de bygger med totalentreprenad är ett plus. Uppfattningarna är dock lite olika så att be om offert själv är det bästa. Läs tråden:

http://www.byggahus.se/forum/prefab-traehus/126579-varfoer-sa-mycket-pengar-foer-hus.html

Jag vurmar för Mjöbäcksvillan, kolla in dem!

P
patrik659 skrev:
Jag vurmar för Mjöbäcksvillan, kolla in dem!
De har endast 2 hus typer att välja mellan i 2 plans hus typer!

Abboud skrev:
De har endast 2 hus typer att välja mellan i 2 plans hus typer!
Men nu var det väl 1,5 plans som TS var intresserad av?

Vi bygger också med Mjöbäcksvillan och styrkan som de har är som jag ser det. Frihet att välja och en bra standard från början. Vi bygger ett eget ritat 2 plans hus med dem, hus katalogen som de har är inte så kul och vi frågade dem om det. Svaret vi fick att det är få hus som byggs från katalogen eller att man ändra på katalog huset för att passa. Kolla även den här länken så finner ni mer hus de bygger när man kör projekt kolla under pågående. Lilleby, Borås Hestra höjd & Vellinge Höllviken här finner ni mer olicka hus de bygger men ej är med i katalogen.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.