sanne78 skrev:
Har inte rikitgt bestämt mig heller ännu..  dock hittar jag bara sigro som försäljare på roth's täckbricka , frågan är om det är ett vettigt pris på den.!
Kommer inte riktigt ihåg vad det tar men någonstans runt 170:-/st var det väl. Hur många radiatorer skulle ni ha, var det tre? Det blir sex täckbrickor och det drar ju iväg till en tusenlapp ungefär vilket i och för sig är mycket pengar men ändå om du bestämt dig för den lösningen och man kan spara kanske 30:-/st genom att det finns flera aktörer som säljer så är det en skillnad på uppemot 200:- och om man tänker så så är det ju inte så mycket i det stora hela. Många sådana tankar blir dock i längden rätt dyrt ;D

Yamma

Tjo, har beställt en massa prylar nu från dinvvsbutik på nätet, ska komma i slutet på veckan ev nästa. så får man se om man får ihop allt. ;D ;D ;D

magnus

sanne78 skrev:
Tjo,  har beställt en massa prylar nu från dinvvsbutik på nätet, ska komma i slutet på veckan ev nästa. så får man se om man får ihop allt.   ;D ;D ;D

magnus
Vad beställde du till slut?

Yamma

tjo!

det blev med roth's väggbricka, så får vi se vad den går för sen.

3 kompletta vattenburna element (likadana som nere).
ska få en spec lista mailad till mig, lev i nästa vecka är det sagt.!

/magnus

sanne78 skrev:
tjo!

det blev med roth's väggbricka, så får vi se vad den går för sen.

3 kompletta vattenburna element (likadana som nere).
ska få en spec lista mailad till mig, lev i nästa vecka är det sagt.!

/magnus
Vad kul, blir intressant att höra hur det går. Jag har köpt 4 element uppe (likadana som nere) och p.g.a. att bygget går lite sakta nu så blir det nog en beställning på täckbrickan nästa vecka eller veckan efter (börjar på att märkas att hösten är här i Huddinge redan nu så jag vill nog ha igång värmen...).

Yamma

gått nästan 2 veckor nu, o inga prylar levererade ännu.. "lovade" nu i tisdag's , men ack ingen lev då heller.. "Vi ska kolla upp det , Återkommer" men ingen återkommer.

fortsatt report innom kort.

• Gilla
Blueblue
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.