Tycker om ert omvandling av väggar i bad och sovrum. Smart sätt att göra om med utgång i färger/detaljer som redan finns. Någon i huset har varit mycket kreativ :).
Hoppas ni hinner med köket innan Jul! Håller tummarna!
gaia

14-dagars förvandlingen gick inte riktigt ihop va?=)
Blir oftast mer jobb när man börjar gräva i skiten!!

Men det blir mkt tjusigt tycker jag!!

Blir väldigt fräscht! Men det är märkligt det där hur det går troll i allting och drar ut på tiden....jag har inte varit med om någon 14-dagarsförvandling som tagit under tre månader ;)

Hej!

Jo, det kommer bli kanon!! Bilderna över köket i synnerhet är rätt taskiga, men vi som kan se det live är väldigt väldigt nöjda. Epoq och tretti.se har fungerat utmärkt så här långt och allt har vi gjort själva förutom elen. Lite lister, överskåpen ovanför kyl och frys och lite annat skoj såsom diskmaskin, sen så är det klart..
Sen återstår bara att måla några m2 till osv innan allt skall vara klart. Efter Jul får det bli! :-)

DrKassler skrev:
Hej!

Jo, det kommer bli kanon!! Bilderna över köket i synnerhet är rätt taskiga, men vi som kan se det live är väldigt väldigt nöjda. Epoq och tretti.se har fungerat utmärkt så här långt och allt har vi gjort själva förutom elen. Lite lister, överskåpen ovanför kyl och frys och lite annat skoj såsom diskmaskin, sen så är det klart..
Sen återstår bara att måla några m2 till osv innan allt skall vara klart. Efter Jul får det bli! :-)
Tjena, hur går det med köket?
Är nyfiken på hur det blev, vi har väl passerat julen nu!
14-dagar kan bli lååååånga.
Har inte sett något i forumet om att det är färdigt, men jag kan ha missat det.

Mvh j-enson

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.