Försöker få till extraljus på åkgräsklipparen som går som snöslunga nu i vinter.
Tanken är att ha en brytare med funktionen: [fram+bak] / [bara fram] / [allt av].
Detta går ju enkelt att koppla med en on-off-on brytare, men jag vill även få in ett relä i det hela, och där går jag bet.
Finns det nåt relä som skulle passa in i detta, eller blir jag tvungen att köpa 2 enkla relän och ha 2 separata brytare?