Kopplingen som sitter på kopparröret ser ut som en "halv" klämringskoppling...?F freppe.ar skrev:
Har du kvar muttern som skall sitta på klämringskopplingen?
Vad är det för gänga på ballofixen?
Finns ju övergångar från gängad anslutning (på ballofioxen) till klämring.
En så övergång och sen en kort rörstump till antingen den befintliga klämringskopplingen eller kapa röret och en ny koppling.
Klicka här för att svara
