Hej

Har en hus på 141 kvm (4sovrum a 13kvm var, 1 kök a 30kvm , 2 badrum a 6kvm var, 1 vardagsrum a 30kvm, tvättstuga 5kvm ). Har 100mm spirorör i hela huset. Luftdon är kopplat till kök, badrum, trapphall tvättstuga, Luft circuleras ut från en FLVP. Huset är i två plan.

Tillluft finns i sovrum, vardagsrum. alla rum är vädringsbar.

Varför säger en besökare att ventilationen kanske inte räcker till?

Vad menar han?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.