Fattades såklart 1 meter gul 200mm kantlist vid isodränsättningen. Känns trist att behöva beställa... Hoppas med detta få tag på en överbliven stump av en vänlig själ i gbg-området?

//Henrik
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.