Sitter och grunnar lite på uttagen i kåken, om jag monterar en 1.5 dosa för att använda de lågbyggande uttagen och sen ångrar mig och vill ha ett vanligt "högbyggt" uttag där, då täcker väl inte det uttaget hålet i väggen?
Exempel, tänk att jag först monterar E1830294 och sen kommer på att jag vill ha E1830871 eller E1830881 där, är det kört då, eller täcks hålet?
/L
Exempel, tänk att jag först monterar E1830294 och sen kommer på att jag vill ha E1830871 eller E1830881 där, är det kört då, eller täcks hålet?
/L
Medlem
· Västra Götaland
· 970 inlägg
Vanligen förekommande tvåvägs vägguttag är 100mm höga, vare sig de är låga 11mm eller standard. Fästskruvarna sitter i centrum i vertikalled, så det är inga problem att täcka dosorna, men tro mig, du kommer inte ångra dig. Det är f*n så mycket snyggare med samma höjd på alla apparater. Väljer du Eljo Trend/Merten Atelier kan du ju även överväga detta uttag (E18 038 87) för dubbeldosa.
Klicka här för att svara
