Tagg: trekammarbrunn
Här samlar vi allt om trekammarbrunn.
Andra taggar som innehåller ordet trekammarbrunn är: anlägga-trekammarbrunn
-
L
Täta trekammarbrunn i cement?
Vid inspektion från kommunen så uppdagades det förutom brister i infiltrationen att vi har sprickor i själva brunnen. I övrigt fungerar brunnen... -
F
Stopp i trekammarbrunn?
Har haft stopp i avloppet och funderar på om det är något problem med min trekammarbrunn. Stoppet släppte efter ungefär en timme av sig själv... -
U
Hus med tvåkammarbunn
Hej. Jag gick med i forumet för ett litet tag sedan för att allmänbilda mig lite för framtida husköp. Har tittat runt här med skräckblandad... -
H
Delat avlopp
Vet inte vart jag ska vända mig för det första, då jag inte får några konkreta svar på det av lantmäteriet. Men nån av er här inne vet säkert... -
V
Godkänt enskilt avlopp? (tre/tvåkammarbrunn?)
Hej forumet. Vi är spekulanter på en gård och vill försäkra oss om att det avlopp är bra och godkänt. Ska enl.ritning installerats 2001. Ritningen... -
M
Enskilt avlopp felkopplat?
Någon som är erfaren på hur trekammarbrunn + fördelningsbrunn är tänkta att kopplas? Jag har försökt förstå hur vårt 23 år gamla enskilda avlopp... -
O
Funderingar på trekammarbrunn
Hej! Har bott i ett hus sen augusti förra året och har problem med det enskilda avloppet. Vid minst 2 tillfällen har den svämmat över, och har... -
N
Enkammarbrunn trots trekammarbrunn enligt försäljare?
Hej! Vi har nyligen köpt hus där det skulle vara en trekammarbrunn för BDT och sluten tank för avlopp. Jag ska poängtera att jag alltid haft... -
M
Täta en gammal trekammarbrun?
Hej, Jag har en gammal trekammarbrunn av betong som läcker lite. Merparten av vätskan stannar kvar. Men det sjunker lite. Och det är ju inte bra... -
El draget till trekammarbrunn?
Vi har en trekammarbrunn med markbädd och jag har märkt att det är el indraget till en av ”rören” som sticker upp. Jag antar att det är en pump av...