Tagg: plejd
Här samlar vi allt om plejd.
Andra taggar som innehåller ordet plejd är: plejd-dim-02, plejd-ctr01, plejd-dim-01, plejd-dwn01, plejd-trm-01-sw, plejd-med-timer, brytare-ljusbrytare-plejd-glapp, dim01-plejd, plejd-vardagsrum, plejd-dal
-
J
Kan man byta en Eltako mot Plejd
Hej Jag har en Eltako FUD61NPN, se bild som jag gärna byter mot Plejd. Kan man byta rakt av mot en DIM-01 och sedan byta brytare till en vridbar... -
T
Installation av Plejd med två brytare
Jag ska installera en plejdpuck, DIM-02 för jag ska ha två dimmers och kontrollera två lampor. Trådarna som kommer ut från väggen är varsin fas... -
F
Sätta in Plejd DIM-01
Hej! Jag tänkte sätta in en Plejd DIM-01 i en trappa. Har en brytare nere och en uppe. Får det till att tändtråden går från den övre brytaren och... -
D
Val av styrsystem Lutron Vs Plejd och Casambi
Hej håller på att välja styrsystem för en renovering av en lägenhet och har läst en del bla tråden KNX Vs Plejd som är intressant. Vi gillar... -
D
3 trapp plejd
Hej! För ett tag sen kopplade jag om en kors koppling till en ”plejd dimmer koppling”. Jag har 3st trapp brytare som jag kopplade enligt bifogad... -
Byta ett Schneider Connect Aktor puck till Plejd CTR-01
Hej! Behöver byta ut ett Schneider Connect Aktor (relä) puck till en Plejd CTR-01 men går bet på kopplingen på Connect Aktor pucken. Finns det... -
T
Byta till Plejd
Om man vill byta till Plejd i apparatdosan och vill ha dimmerratt, räcker det med pucken nedan och dimmerratten nedan? Eller måste det till något... -
P
Hur kopplar men denna till en plejd?
Hej! Köpt ny lampa och kopplad in fas/nolla på vit/svart. Fas är en tändtråd från plejden. Lampan lyser men surrar konstigt när den dimmas... -
K
Förstå hur Plejd-spotlights fungerar
Hej, Har tidigare fått bra hjälp här på Byggahus så försöker igen. Detta med Plejd är nytt för mig och jag försöker förstå mig på det. Jag har... -
A
Plejd DIM-01 koppling
Hur kan man koppla en enhet till till dim-01? Tänker att koppla till power supply för neon led list COB 220V. Utebelysning, 2 st är redan...