Tagg: kolonistugor
Här samlar vi allt om kolonistugor.
-
R
Hur ska jag kunna motivera en installation av en luftvärmepump?
Jag har planer på att installera en luftvärmepump i min kolonistuga på 30 kvm, hyggligt vinterbonad med isolerad vind men i mitt tycke dåligt... -
Varför får kolonistugor bara ha sommarvatten?
Vad skulle det kosta att ta in året om vatten till dom? Varför är det sådana bestämmelser? Är dom dåligt isolerade för vintern? Känns rätt...