Målade om väggarna i garaget och har missat 2 hål, ett i storleken med en flaskkork och det andra som toppen på en läskburk. Fastnar spacklet om jag skrapar och borstar med stålborste eller måste jag få bort all färg så det får fäste i betongen? Har Miduns Grovspackel och målat med Midun Puts och Betongfärg

Bästa svaret

P Posetiv skrev:
Målade om väggarna i garaget och har missat 2 hål, ett i storleken med en flaskkork och det andra som toppen på en läskburk. Fastnar spacklet om jag skrapar och borstar med stålborste eller måste jag få bort all färg så det får fäste i betongen? Har Miduns Grovspackel och målat med Midun Puts och Betongfärg
spackla på

G
Viktor.J Viktor.J skrev:
spackla på
P Posetiv skrev:
Är hålen djupa? Kanske bättre med en härdande produkt typ putsbruk, gipsbruk 2k polyester eller One Strike https://www.bauhaus.se/reparationsmassa-one-strike-filler-1l

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.