Har haft problem med dålig lukt i badrummet på ovanvåningen. Hjälper ibland att spola, men inte så mycket. Tittade närmare på golvbrunnen nu och förstår varför det luktar. Det står ju vatten i vattenlåset, men resten som är direkt mot avloppet är ju bara täckt av en plastinsats som inte direkt känns som den sluter tätt. Någon som har erfarenhet av dessa eller vad jag kan göra åt det?
Bästa svaret
Allvetare
· Västra Götalands
· 850 inlägg
Finns packningen kvar på löstagbara insatsen? Det finns ett spår på insatsen där det ska vara en gummipackning.
Allvetare
· Västra Götalands
· 850 inlägg
Klicka här för att svara


