Har haft problem med dålig lukt i badrummet på ovanvåningen. Hjälper ibland att spola, men inte så mycket. Tittade närmare på golvbrunnen nu och förstår varför det luktar. Det står ju vatten i vattenlåset, men resten som är direkt mot avloppet är ju bara täckt av en plastinsats som inte direkt känns som den sluter tätt. Någon som har erfarenhet av dessa eller vad jag kan göra åt det?
 
  • Insida av en golvbrunn med vatten i vattenlåset och en plastinsats ovanpå avloppet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Plastinsats i golvbrunn med synligt vattenlås och omslutande smutsiga kanter.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder

Bästa svaret

Finns packningen kvar på löstagbara insatsen? Det finns ett spår på insatsen där det ska vara en gummipackning.
 
  • Gilla
Nissens och 1 till
  • Laddar…
Typ som på denna.
 
  • Vit plastgolvbrunn med avtagbart lock på en ljus bakgrund.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Nissens
  • Laddar…
Du har helt rätt, den saknas. Bara att skaffa en ny insats gissar jag. Tack för hjälpen!
 
  • Gilla
Härryda2015
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.