4 574 läst ·
2 svar
5k läst
2 svar
Begränsningskabel längs med staket?
Funderar på hur jag bör lägga begränsningstråden längs med staketet när jag kommer till staketstolparna.
Ska jag:
Tacksam för alla synpunkter.
Ska jag:
- Dra ut tråden när jag går förbi stolparna för att så att säga ”runda dem”?
- Köra på med avståndet jag har mot ribborna runt hela tomten, med resultat att avståndet blir för kort mellan stolpe och tråd?
Tacksam för alla synpunkter.
Klicka här för att svara
