Funderar på hur jag bör lägga begränsningstråden längs med staketet när jag kommer till staketstolparna.
Ska jag:
  • Dra ut tråden när jag går förbi stolparna för att så att säga ”runda dem”?
  • Köra på med avståndet jag har mot ribborna runt hela tomten, med resultat att avståndet blir för kort mellan stolpe och tråd?
Gräsklipparen är Robomows minsta modell RX12u om det har någon betydelse.

Tacksam för alla synpunkter.
 

Bästa svaret

Kör med avståndet som rekommenderas för fasta föremål och låt kabeln runda stolpen.
Detta sagt utan att vi vet exakt hur ditt staket/stolpar ser ut.
 
  • Gilla
TeleJesus
  • Laddar…
E etompau skrev:
Kör med avståndet som rekommenderas för fasta föremål och låt kabeln runda stolpen.
Detta sagt utan att vi vet exakt hur ditt staket/stolpar ser ut.
Jag gör så, tack för ditt svar! :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.