Byggahus.se
Sverige är ett långt land med flera klimatzoner. Därför är det ofta intressant att få veta varifrån tråden el. inlägg kommer.
Jag tycker att det borde vara obligatoriskt vid registreringen uppge län el. landskap, så är det enklare för andra att inse vilka förhållanden som gäller för just den tråden el. inlägget.
Även ni som redan är registrerade ska vara välkomna att komplettera er registrering.
 
  • Gilla
HasseTeknik
  • Laddar…
B Beemaster skrev:
Sverige är ett långt land med flera klimatzoner. Därför är det ofta intressant att få veta varifrån tråden el. inlägg kommer.
Jag tycker att det borde vara obligatoriskt vid registreringen uppge län el. landskap, så är det enklare för andra att inse vilka förhållanden som gäller för just den tråden el. inlägget.
Även ni som redan är registrerade ska vara välkomna att komplettera er registrering.
Bra förslag tycker jag. Ett ortsnamn är ju kanske inte kännt för alla om det inte gäller stora städer? Nu har jag ändrat min hemvist
 
  • Gilla
Beemaster
  • Laddar…
HasseTeknik HasseTeknik skrev:
Bra förslag tycker jag. Ett ortsnamn är ju kanske inte kännt för alla om det inte gäller stora städer? Nu har jag ändrat min hemvist
Jag tycker att man ska inte behöva skylta med bostadsort. Det kan ju finnas skäl till att man behöver vara lite anonym.
 

Bästa svaret

B Beemaster skrev:
Sverige är ett långt land med flera klimatzoner. Därför är det ofta intressant att få veta varifrån tråden el. inlägg kommer.
Instämmer, och har själv tänkt i liknande banor.
Och det blir ju mer och mer så, att frågor är kopplade till energiåtgång, isolering, dimensionering av tak och liknande.
Då är det nödvändigt att veta om det handlar om Jukkasjärvi eller Ystad.
 
  • Gilla
Beemaster
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.