Det låter konstigt? Drevet borde sitta fast på axeln.
Inget konstigt med det , det är 90 graders drift av kedjan , ankaraxeln är skuren som en spiral och greppar i drevet ut, ett ganska normalt fel att drevets kuggar har sagt upp sig, samt diverse skador på spiraldeln. Att lappa blir en helt ny växellåda och ankare.
Köp en ny,( ca -pris 1000 -1500 ) då har du nytta och nöje samt garanti ett bra tag framåt
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.