Johan.da #1 Medlem · 97 innlegg 11 mar kl 10:48 Johan.da Medlem 97 innlegg 11 mar kl 10:48 #1 Hei, jeg tenker å spørre dere, tilbud på en ytterdør, terrassedør og vindu på 46 000, er det rimelig eller for dyrt? arbeidet skjer i Skåne, på tilbudet står det at arbeidet skal ta 37 timer, noe som er helt umulig, #tilbud #tilbudene #ytterdør
Hei, jeg tenker å spørre dere, tilbud på en ytterdør, terrassedør og vindu på 46 000, er det rimelig eller for dyrt? arbeidet skjer i Skåne, på tilbudet står det at arbeidet skal ta 37 timer, noe som er helt umulig,
F fribygg #2 Medlem · Östergötland · 22 802 innlegg 11 mar kl 10:57 fribygg Medlem Östergötland 22.802 innlegg 11 mar kl 10:57 #2 Hvis det er håndverksmessig produserte dører høres det billig og raskt ut. Handler det derimot om utenlandske plastvinduer og lavpris dører synes jeg det virker litt dyrt..
Hvis det er håndverksmessig produserte dører høres det billig og raskt ut. Handler det derimot om utenlandske plastvinduer og lavpris dører synes jeg det virker litt dyrt..
Johan.da #3 Medlem · 97 innlegg 11 mar kl 10:59 Johan.da Medlem 97 innlegg 11 mar kl 10:59 #3 F fribygg skrev: Om det er håndverksmessig produserte dører høres det billig og raskt ut. Handler det derimot om utenlandske plastvinduer og lavpris dører synes jeg det virker litt dyrt.. Nei, materialet er kjøpt og ikke bygget hos dem,
F fribygg skrev: Om det er håndverksmessig produserte dører høres det billig og raskt ut. Handler det derimot om utenlandske plastvinduer og lavpris dører synes jeg det virker litt dyrt.. Nei, materialet er kjøpt og ikke bygget hos dem,