Johan.da #1 Medlem · 97 inlägg 11 mar 10:48 Johan.da Medlem 97 inlägg 11 mar 10:48 #1 Hej, jag tänker fråga er, offert på en ytterdörr, altan dörr och fönster på 46 000, är den rimlig eller för dyrt? arbetet sker i Skåne, på offerten anges att arbetet lär ta 37 timmar vilket är helt omöjligt, #offert #offerter #ytterdörr
Hej, jag tänker fråga er, offert på en ytterdörr, altan dörr och fönster på 46 000, är den rimlig eller för dyrt? arbetet sker i Skåne, på offerten anges att arbetet lär ta 37 timmar vilket är helt omöjligt,
F fribygg #2 Medlem · Östergötland · 22 802 inlägg 11 mar 10:57 fribygg Medlem Östergötland 22 802 inlägg 11 mar 10:57 #2 Om det är hantverksmässigt tillverkade dörrar låter det billigt och snabbt. Handlar det å andra sidan om utländska plastfönster och lågpris dörrar tycker jag det verkar lite dyrt..
Om det är hantverksmässigt tillverkade dörrar låter det billigt och snabbt. Handlar det å andra sidan om utländska plastfönster och lågpris dörrar tycker jag det verkar lite dyrt..
Johan.da #3 Medlem · 97 inlägg 11 mar 10:59 Johan.da Medlem 97 inlägg 11 mar 10:59 #3 F fribygg skrev: Om det är hantverksmässigt tillverkade dörrar låter det billigt och snabbt. Handlar det å andra sidan om utländska plastfönster och lågpris dörrar tycker jag det verkar lite dyrt.. Nej, materialet är köpt och inte byggd hos dem,
F fribygg skrev: Om det är hantverksmässigt tillverkade dörrar låter det billigt och snabbt. Handlar det å andra sidan om utländska plastfönster och lågpris dörrar tycker jag det verkar lite dyrt.. Nej, materialet är köpt och inte byggd hos dem,