4.196 lest ·
12 svar
4k lest
12 svar
Virke til terrasse (s:ø STHLM), ref ønskes
Jeg snakket med AKB nå i morges for jeg trenger materiale i store mengder.
Men jeg nekter å fylle hele tomten med trevirke bare for å få kvantumsrabatt ved et stort innkjøp. Det funker liksom ikke å lagre 50 OSB og like mange gipsplater..... På lissma sag har det fungert utmerket å handle med rabatt basert på et estimert volum men hos AKB var det helt nei. >
Altså kan AKB ta seg der bak. Eller foran om det passer bedre.
Men jeg nekter å fylle hele tomten med trevirke bare for å få kvantumsrabatt ved et stort innkjøp. Det funker liksom ikke å lagre 50 OSB og like mange gipsplater..... På lissma sag har det fungert utmerket å handle med rabatt basert på et estimert volum men hos AKB var det helt nei. >
Altså kan AKB ta seg der bak. Eller foran om det passer bedre.
Det som er litt trist er at vi nå bare har en halv gavl igjen med eternitt. Jo, litt sitter selvfølgelig igjen i taket i vaskerommet....
Kanskje skal jeg spare et par biter med ventilasjonsrør av eternitt på loftet, for å bevare den hjemmekoselige følelsen.
Kanskje skal jeg spare et par biter med ventilasjonsrør av eternitt på loftet, for å bevare den hjemmekoselige følelsen.
Om du lager et eternitmuseum, med litt fiber som flyr rundt i rommet, så trenger ikke museet å være åpent spesielt lenge for å overleve oss alleMathiasS skrev:
Det man får levert pleier å være veldig ferskt og nypresset.
Legg en presse over så ikke plankene tørker i solen.
Dels kan det krokne, og dels kan bredden skifte - det merker du når du legger dem kortende mot kortende når du skjøter.
Legg en presse over så ikke plankene tørker i solen.
Dels kan det krokne, og dels kan bredden skifte - det merker du når du legger dem kortende mot kortende når du skjøter.
Klikk her for å svare