Jeg har handlet det meste av mitt virke på Lissma Sag. Kvaliteten på virket er akkurat som servicen topp.

Transportkostnaden er avstandsavhengig på Lissma, men også en forhandlingssak....
 
Ja, jeg tok fra AKB.
Veldig bra kvalitet - jeg er veldig fornøyd.
 
Jeg snakket med AKB nå i morges for jeg trenger materiale i store mengder.

Men jeg nekter å fylle hele tomten med trevirke bare for å få kvantumsrabatt ved et stort innkjøp. Det funker liksom ikke å lagre 50 OSB og like mange gipsplater..... På lissma sag har det fungert utmerket å handle med rabatt basert på et estimert volum men hos AKB var det helt nei. >:(

Altså kan AKB ta seg der bak. Eller foran om det passer bedre.
 
jureit skrev:
Har du fått samme pris på Lissma da?
Ja, jeg var nettopp der og hentet det jeg skulle ha, bedre pris enn AKB.
 
jureit skrev:
Det vart jo topp!
Ja et ;D på leppene hele dagen. Dessuten har jeg fått stå utendørs og rive ned ETERNIT, mitt favorittmateriale, i solskinnet på ettermiddagen. Kan det bli bedre? 8)
 
Noen ganger leker livet. Det er ikke hvem som helst som får vårfølelser av eternitt... ;)
 
Det som er litt trist er at vi nå bare har en halv gavl igjen med eternitt. Jo, litt sitter selvfølgelig igjen i taket i vaskerommet....

Kanskje skal jeg spare et par biter med ventilasjonsrør av eternitt på loftet, for å bevare den hjemmekoselige følelsen.
 
MathiasS skrev:
Kanskje skal jeg spare et par krøker med ventilasjonsrør av eternitt på loftet, for å bevare den hjemmekoselige følelsen.
Begynner du å bli nostalgisk? ;)
 
Immobil skrev:
Begynner du å bli nostalgisk? ;)
Ja, nå er all eternitt borte fra fasaden faktisk. Har bare litt igjen i vaskerommet.

Man burde kanskje arrangere et lite eternittmonument som kommer til å overleve oss alle.... :)
 
MathiasS skrev:
Ja nå er all eternit borte fra fasaden faktisk. Har bare litt igjen i vaskerommet.

Man kanskje burde arrangere et lite eternitmonument som kommer til å overleve oss alle....:)
Om du lager et eternitmuseum, med litt fiber som flyr rundt i rommet, så trenger ikke museet å være åpent spesielt lenge for å overleve oss alle ;)
 
Charlie, fikk du bra virke...? :)
 
Nix skrev:
Om du lager et eternitmuseum, med litt fiber som flyr omkring i rommet, så trenger ikke museet ha åpent spesielt lenge for å overleve oss alle sammen ;)
Jeg bygger hele museet i eternit. Det vil overleve neste verdenskrig.
 
Det man får levert pleier å være veldig ferskt og nypresset.
Legg en presse over så ikke plankene tørker i solen.

Dels kan det krokne, og dels kan bredden skifte - det merker du når du legger dem kortende mot kortende når du skjøter.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.