Monterer mitt første vindu, et fast 130x130 cm. Det har formonterte Adjufix, 2 stk per side samt 1 oppe henholdsvis nede. Når jeg skulle skru inn den siste karmhylsen oppe til høyre klarte jeg å dra den feil vei slik at gjengene ble ødelagt. Hva i all verden gjør jeg nå?
Den late i meg vurderer om det holder å sette skruen gjennom likevel og la det være.
Den late i meg hadde nok saget til en distanse som passer innimellom og deretter skrudd..
Takk for svar! Vurderte å sette inn distanseklosser men lot det være når jeg tenkte at det kanskje ødelegger driften. Men å sage til noe er jo bedre, høres ut som at det burde fungere bra.