Hei!
Har to spørsmål angående en ventilert luftspalte på trefasade.
1) Hvis jeg skal ha stående trepanel, vil jeg da ha liggende spikregler, vil dette gjøre at luftspalten blir oventilert?
2) Oppfølgingsspørsmål til det første spørsmålet, et funksjonskrav er at luftspalten skal fungere kapillærbrytende, er det ikke risiko for at spikreglene transporterer fukt som har klart å trenge gjennom trefasaden?
Mvh