Skal isolere en kube mellom takstolene og som er bygget av panel og deretter platet. Skal man montere en luftspalte men den blir ikke ventilert på sidene. Samt at under takkubbene har jeg i skråtaket satt mögelstoppet + at takfoten er ventilert men direkte under vinduet i kube blir det jo stop. Dvs ingen forbindelse opp mot mønet. Det blir ingen sirkulasjon
Jonad