Tyresö
math_a skrev:
Hmmm, jeg vakler mellom disse. Enkelheten gjetter jeg det er som trekker meg mot OSB, men det er kanskje ikke så stor forskjell tross alt!
Kjører man rupanelet direkte på takstolene, eller må man lekte opp cc60 også for denne?
Det fungerer med 22 mm rupanel direkte i takstolene, men da skal du ha en lekt som fikserer rupanelet i hverandre (c/c 60) mellom/langs med takstolene. Det kan uten ordentlig opplekting være en risiko for at det ser ut og svikter som om Martin Timell har bygd det.
 
Haha, et Timell-bygge vil man jo ikke ha;)
Nå er det bestemt......råsponten får det bli!
Utrolig stort TAKK til denne verdifulle hjelpen! Nå blir det riktig og ordentlig fra begynnelsen!!!
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.