Vi skal legge klinkers i gangen 300x600mm fliser, nå ligger det en plastmatte der. Det er på mellometasjen. Mitt spørsmål er nå om jeg må legge gipsplater og om det eventuelt fungerer med 6mm renoveringsgips?
 
Allimac skrev:
nu ligger det en plastmatta der. Det er på midtenplan.
Hva er det for et bjelkelag under plastmatten?

-- Arne
 
Hei!

Måtte ta fram papirene...(skal flytte inn om to uker) Det står Bjelkelag: Lettbetong.
Det betyr altså at jeg ikke trenger å legge plater i det hele tatt antar jeg. Jeg tok for gitt at det var tre.
Takk for ditt spørsmål, det gikk opp et liljeholmen!
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.