Ja det er unødvendig å dimensjonere opp noe mer enn det trenger å være :D Men det er ikke alltid man orker å utrede alt på detaljnivå heller om det er en enklere konstruksjon.

Det kommer til å gå kjempebra å sage opp i smådeler som du har tenkt, men det er en masse mer jobb.
 
Jeg har en ganske lang personlig erfaring med ulike typer "takplast". Mange har forferdelig kort levetid. Glassfiberarmert holder bra, men blir forferdelig stygg med tiden. Polykarbonat som brukes i kanalplast holder også bra.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.