Skal så småningom bygge en garasje, og har mulighet til å til en veldig god pris kjøpe trykkimpregnert virke i dimensjon 45x120 som ville passe bra som veggstendere.

Finnes det hindringer eller ulemper med å bruke et slikt virke til et sånt formål.
 
Kom igjen nå Kalle dusin. Har du ingen mening om dette?
 
Who me? :)

Nei. Vet fan. Det er jo ingen boareal, og har man ingen planer om å innrede garasjen til bolig for svigermor skal det vel gå bra. Eller det er kanskje det man har...? :)

Jeg hadde definitivt trukket meg om det er klasse A trykkimpregnert, der går grensen...

Men men. Det skal være veldig billig. Jeg hadde gjerne betalt ekstra for å få giftfrie vegger...
 
Bob_the_builder
Nei, jeg er enig med Kalle. Man skal ikke ha trykkimpregnert treverk innendørs.
 
Nei, det kanskje ikke er så passende. Men det der med svigermor gir meg visse ideer.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.