Hei på dere,
Dette er mitt første innlegg på dette forumet.
Jeg leter med lys og lykte etter en ferdig malt (hvit) plate 225 mm bred og minst 2500 mm lang som skal fungere som innkledning ved en veggende.
Lurer på om noen har en idé på hvor man kan få tak i en slik, eller om noen har et godt tips/idé på hvordan jeg skal løse problemet mitt med innkledningen jeg holder på med. Må ha 45-reglene da det skal trekkes elektrisitet i den kanalen som blir.
Legger ved et bilde på hvordan jeg har tenkt meg. Diagram som viser en plan for vegginklæring med 45x45 regel og 16x225 mm MDF-planke.

Går de ikke an å sage til en MDF? Så male den hvit.

Hvorfor en ferdigmalt? Kjøp en MDF-plate og kutt til riktige dimensjoner, mal og sett opp! Jeg ville nok valgt en limtreplate da hjørnene blir så pass eksponerte.

Det er egentlig ikke noe problem å kjøpe en mdf plate og kappe den selv. Men det blir en voldsom masse løping når man bor i 4. etasje uten heis. Dessuten er jeg allergisk mot penselstrøk eller rullespor som det lett blir. Jeg vurderte også om man skulle bruke klosslist men de som finnes er bare 56 mm brede og jeg trenger minst 61 mm.

S
Standardskiver er 2440 lange, men det finnes 3 meter også. Kontakt et snekkeri så sager de til for deg og sprøytemaler.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.