Jeg skal tette mellom første etasje og loftsetasjen.
Skal blant annet sette opp litt spikerslag og gips, og da vil jeg tette sprekker med noe.
Ville dere brukt bygglim, latex eller rett og slett branntetting?
Latex er jo mer flytende men synes den slipper lett også.
Gjetter at bygglim (pl400?) er det vanligste valget hvis profesjonelle snekkere jobber?