Y
Jeg skal tette mellom første etasje og loftsetasjen.
Skal blant annet sette opp litt spikerslag og gips, og da vil jeg tette sprekker med noe.

Ville dere brukt bygglim, latex eller rett og slett branntetting?

Latex er jo mer flytende men synes den slipper lett også.
Gjetter at bygglim (pl400?) er det vanligste valget hvis profesjonelle snekkere jobber?
 
Åsa Lund
Lim brukes til liming
Fugemasse brukes til fuging
Sparkel brukes for å utjevne ujevnheter i overflaten
Mellom to plater skal du sparkle og legge inn en remse i sparkelen.
Rundt alt sammen skal du fuge, for eksempel med latex.
Når du er ferdig med underlaget maler du
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.