Når jeg monterte tersklene hjemme boret jeg først hull for skruen gjennom parketten ned til sponplaten, deretter en 18mm (går minst like bra med annen størrelse) gjennom bare parketten.
Da blir det bevegelsesfuge rundt skruen.
Det har fungert bra i minst 6 år nå.
Da blir det bevegelsesfuge rundt skruen.
Det har fungert bra i minst 6 år nå.
Klikk her for å svare


