81.024 lest ·
121 svar
81k lest
121 svar
Tape for tetting av dampsperre!
Medlem
· turkiet
· 553 innlegg
Kan kun si meg enig i koret, kjøp IKKE byggmax blå skitteip totalt verdiløs. Slipper etter en stund
T-flex dyr men fungerer
Har plastet inn et helt hus med 1,5 etasjer, ventilasjonsrørene skaper problemer når de skal gjennom diffspærren
OBS bruk ikke sølvteip/vevteip, limet tørker etter noen år, har sett det selv i andre hus
T-flex dyr men fungerer
Har plastet inn et helt hus med 1,5 etasjer, ventilasjonsrørene skaper problemer når de skal gjennom diffspærren
OBS bruk ikke sølvteip/vevteip, limet tørker etter noen år, har sett det selv i andre hus
Sist redigert:
Snailman
Medlem
· Västra Götaland
· 5 586 innlegg
Snailman
Medlem
- Västra Götaland
- 5.586 innlegg
Har ikke kommet meg for å bestille enda, har vel brukt opp noen rulle t-flex hittils, men må nok skje nå, jeg lurer på hvordan du betalte dem, de har jo en masse alternativer som jeg ikke helt har klart å finne ut avRickeP skrev:
Jeg bruker en rørkrage til mine rør. Synes det forenkler mye.Västerhaninge 17 skrev:Kan bare være enig i koret, kjøp IKKE byggmax blå skittejp totalt verdiløs. Slipper etter en stund
T-flex dyr, men fungerer
Har plastet inn et helt hus med 1,5 etasjer, ventilasjonsrørene skaper problemer når de skal gjennom diffspärren
OBS bruk ikke sølvteip/vevteip, limet tørker etter et år, har sett det selv i andre hus
http://www.soliduct.com/rorkrage-angsparr-dia-80-dia-200/p-2509.htm
Snailman
Medlem
· Västra Götaland
· 5 586 innlegg
Snailman
Medlem
- Västra Götaland
- 5.586 innlegg
jaha har bestilt nå, så får se hvordan det går...
edit trodde først man var nødt til å registrere seg hos moneybookers men det trengte man ikke (verified by visa gikk derimot gjennom dem, men uten registrering)
edit trodde først man var nødt til å registrere seg hos moneybookers men det trengte man ikke (verified by visa gikk derimot gjennom dem, men uten registrering)
Jo, man må bruke google translate iblantSnailman skrev:
Jeg betalte med PayPal, men det fungerer sikkert like bra med kort eller bankoverføring.
Man får litt rabatt med bankoverføring
På min ordre står detSnailman skrev:
29.03.2012 02:03:57 Offen
29.03.2012 02:05:05 In Bearbeitung
Jeg betalte med PayPal
Man må klikke på forstørrelsesglasset ved orden for å se dette
Nå har jeg kjøpt to ruller T-FLEX à 249 kr pluss to monteringslim TACK HTX à 159 kr hos Beijer. Totalt 816 kr, dyrt ja, men jeg håper at jeg kan returnere halvparten. Er nå dette de optimale produktene?
Amatörbyggaren skrev:
T-Flex och Taco-Flex är tillverkade av samma företag, D-Tack
Jag skulle med 99% säga att det är exakt samma tejp, inte ens namnen är ju direkt olika
Så det är bara att beställa och tejpa på