Kan kun si meg enig i koret, kjøp IKKE byggmax blå skitteip totalt verdiløs. Slipper etter en stund:thumbdown:

T-flex dyr men fungerer

Har plastet inn et helt hus med 1,5 etasjer, ventilasjonsrørene skaper problemer når de skal gjennom diffspærren:(

OBS bruk ikke sølvteip/vevteip, limet tørker etter noen år, har sett det selv i andre hus
 
Sist redigert:
Snailman
RickeP skrev:
Japp det gjorde jeg, og skal gjøre i dag igjen.
Tok en uke ca, schenker rotet bort pakken første gangen.
Men de sendte raskt en ny etter at de hadde snakket med schenker, så kundeservicen ser ut til å fungere bra.
Har ikke kommet meg for å bestille enda, har vel brukt opp noen rulle t-flex hittils, men må nok skje nå, jeg lurer på hvordan du betalte dem, de har jo en masse alternativer som jeg ikke helt har klart å finne ut av :o (til tross for noen tyskkurs i fortiden)
 
OK, Byggmax tape går altså bort helt. Gjorde nå en bestilling på et knippe ruller etter RickeP:s tips. Lokale XL-bygg ville ha nær 300 kr per rull T-flex og det anser jeg er ren svindel.
 
Västerhaninge 17 skrev:
Kan bare være enig i koret, kjøp IKKE byggmax blå skittejp totalt verdiløs. Slipper etter en stund:thumbdown:

T-flex dyr, men fungerer

Har plastet inn et helt hus med 1,5 etasjer, ventilasjonsrørene skaper problemer når de skal gjennom diffspärren:(

OBS bruk ikke sølvteip/vevteip, limet tørker etter et år, har sett det selv i andre hus
Jeg bruker en rørkrage til mine rør. Synes det forenkler mye.
http://www.soliduct.com/rorkrage-angsparr-dia-80-dia-200/p-2509.htm
 
Snailman
jaha har bestilt nå, så får se hvordan det går...

edit trodde først man var nødt til å registrere seg hos moneybookers men det trengte man ikke (verified by visa gikk derimot gjennom dem, men uten registrering)
 
Snailman skrev:
Har ikke fått bestilt ennå, har vel brukt opp noen ruller t-flex hittil, men det må nok skje nå. Jeg lurer på hvordan du betalte dem, de har jo en masse alternativer som jeg ikke helt har klart å forstå :o (til tross for noen tyskkurs i fortiden)
Jo, man må bruke google translate iblant :D
Jeg betalte med PayPal, men det fungerer sikkert like bra med kort eller bankoverføring.
Man får litt rabatt med bankoverføring
 
Snailman
Kan man se hva som skjer med ordren? de har mottatt ordren og fått betalingen det er fortsatt det eneste jeg kan lese hos dem siden dag en, når jeg logger inn hos befestigungsfuchs.de
 
Snailman skrev:
Kan man se hva som skjer med orden? de har mottatt orden og fått betalingen det er fremdeles det eneste jeg kan lese hos dem siden dag én, når jeg logger inn hos befestigungsfuchs.de
På min ordre står det
29.03.2012 02:03:57 Offen
29.03.2012 02:05:05 In Bearbeitung

Jeg betalte med PayPal

Man må klikke på forstørrelsesglasset ved orden for å se dette
 
Nå har jeg kjøpt to ruller T-FLEX à 249 kr pluss to monteringslim TACK HTX à 159 kr hos Beijer. Totalt 816 kr, dyrt ja, men jeg håper at jeg kan returnere halvparten. Er nå dette de optimale produktene?
 
Amatörbyggaren skrev:
Nu har jag köpt två rullar T-FLEX à 249 kr plus två monteringslim TACK HTX à 159 kr hos Beijer. Totalt 816 kr, dyrt ja, men jag hoppas att jag kan returnera hälften. Är nu detta de optimala produkterna?

T-Flex och Taco-Flex är tillverkade av samma företag, D-Tack
Jag skulle med 99% säga att det är exakt samma tejp, inte ens namnen är ju direkt olika ;)

Så det är bara att beställa och tejpa på
 
Snailman
På min står det
Offen
Zahlung ist eingegangen

Tenkte å nevne at Tesa ser ut til å ha en tape som man også kan lime mot andre materialer tesa Seal Flex 60073
 
  • Liker
helrob
  • Laddar…
I dag fikk jeg mine ruller, raske leveranser!
 
Snailman
RickeP skrev:
I dag fikk jeg mine ruller, raske leveranser!
Hvordan ble du informert om leveransen?
 
Snailman skrev:
Hvordan ble du varslet om leveransen?
Et brev med hentelapp fra schenker.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.