skal se om jeg kan svare på denne sprø tråden
 
ja men da så. Da kjører vi spørsmålet her nede da.

Er det noen som har erfaringer fra dette selskapet? Bra greier eller? Tenker på ytter- og innerdører, garasjeporter og også innglassingspartiene? Noen som vet noe om det?
 
???? ??? ;D
 
blofeldt, jeg er redd for at jeg ikke skjønner hva du mener. En avklaring kanskje :)
 
hihi, unnskyld meg, jeg forstod først ikke at "skånska byggvaror" var et selskap, men jeg trodde at spørsmålet gjaldt skånska byggvaror generelt. Dessverre kan jeg ikke gi deg noe svar da jeg ikke har noen erfaring med dem.

:)
 
Vi bestilte to terrassedører fra dem og de var minst like bra som andre vi så på. Rask levering som også ble varslet per telefon. Ingenting å bemerke altså!
 
Har også handlet av dem, rask levering veldig fornøyd ingen problemer.
 
Jeg er også fornøyd, dog kan man ha en del å bemerke om fraktselskapet som klarte å levere en ødelagt garasjeport to ganger...men det hører jo ikke hit.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.