Den nye platen vil være høyere enn den eksisterende, derfor har de kanskje latt det være. Innenfor veggen er det et lager, og den nye delen vil også være lager, begge oppvarmede. Men det føles litt sketchy, det er en 40 år gammel trefasade med litt halvråtne ender.
Ja men da er det greit uansett, man er jo ikke så kunnskapsrik. Synes bare at det virket litt rart.
Men tenker at de må fjerne knutbrädorna? Ellers vil de jo i prinsippet aldri kunne byttes.
Men tenker at de må fjerne knutbrädorna? Ellers vil de jo i prinsippet aldri kunne byttes.

