Hei!
Vi har en liten hytte som har satt seg noe (hytta er 10x5 m) og søylene står litt hipp som happ, men det er dog i alle 4 hjørnene og også under på noen steder.
Gulvet svikter litt og jeg vurderer å sette 5 stk 95x95 bjelker under med ca 2 meters mellomrom (synes det burde holde) og deretter ha en justerbar stolpe (se bilde) jeg antar at det ikke er siste gang hytta beveger seg og da blir det enkelt å justere noen mm.
Noen som har gjort noe lignende, eller har bedre forslag til å stive opp gulv og grunn utenfra.
Et par søyler som allerede er satt har en tendens til å "gå inn i bunnen" og en avlastning ville nok gjøre susen.
Men som sagt alle tips og råd (med bilder) ville bli satt stor pris på!
Takk på forhånd!