P
Har hatt et firma som har pusset kjellerveggene mine innvendig. Så nå en sprekk, tykk som et hårstrå og en halv meter lang. Det er bomlyd bak. Skal man la det være eller bør de utbedre det?

P
Bump

P
Bump

Sprekk kan være normalt, alt avhenger av hvilket underlag det er og for eksempel om det var bevegelser før, om det ble armert osv. Bomlyd skal du derimot ikke ha og selv om du har en tynn sprekk burde pussen ha bra vedheft mot underlaget så det Bordeaux få en uttalelse om.

Og som vanlig er det aldri dumt med noen bilder, spesielt hvis du har før arbeidet, under arbeidet og sluttresultatet.

Er det også malt?

P
Skal fikse bilder når jeg kommer hjem, om fire dager. Har betalt et firma mye penger for å pusse opp kjelleren så det er derfor jeg stiller spørsmålet. Men dere synes at jeg kan ringe firmaet direkte da bomlyd ikke er ok?

P
Film

S
Reklamere og så får de gjøre om.

• Liker
1
  • Laddar…
Anonymiserad 182623 skrev:
Ska fixa bilder när jag komme hem, om fyra dagar. Har betalt en firma mycket pengar för att putsa källaren så det är därför jag ställer frågan. Men ni tycker att jag kan ringa firman direkt då bomljud inte är okej?
Hej! Jag har precis samma fråga. Hur gick det för dig? Gjorde dom om det eller hur gick du vidare?

E Elo89 skrev:
Hei! Jeg har akkurat samme spørsmål. Hvordan gikk det for deg? Gjorde de det om igjen, eller hvordan gikk du videre?
TS kommer ikke til å svare deg, da denne ikke har sin profil lenger. Kan selvfølgelig ha skaffet en ny, og tilfeldigvis se dette, men sannsynligvis ikke.
Men tenker at du sikkert kan få hjelp likevel. Har du altså også hatt håndverkere? Så sprekk og hul lyd?

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.