Mitt klantarsel veltet en bøtte med cirka to liter vann på loftet i dag. Råspont med "flis" av noe slag til isolasjon med isolasjonsplater under det, og til slutt en slags svart papp som jeg forstår skal puste (så ingen plast). Råsponten er godt festet med mye skruer og spiker. 60-tallshus. Det er jo ikke akkurat varmt ute nå, så jeg vet ikke hvordan dette vil tørke. Hva mener dere jeg bør gjøre?