Jeg leter, men finner ingen boks fuge skum som kan holdes oppreist og sprøyte, så man lett kan komme til å sprøyte nettopp oppover. Noen tips?
Prøvde å teipe fast en slange på en vanlig fuge skum, men til slutt eksploderte arrangementet, med skum overalt som resultat, he he
Jeg ligger i en krypkjeller og tetter forskjellige hull og skjøter, rett over meg.

Har du prøvd å bruke en skumpistol? Den er litt lengre og det pleier å gå bra å lene seg litt til siden og peke oppover for å kjøre i taket....?

Altså, jeg må få ned boksen så langt fra undergulvet at den virkelig er opp-ned for å spraye skum, og med min provisoriske slanganordning ville den ikke være med. Pistolen ser altfor kort ut, dessverre.

R Rixost skrev:
Altså, jeg må få ned boksen så langt fra undergulvet at den virkelig er opp ned for å spraye skum, og med min provisoriske slangeoppsetning ville den ikke være med. Pistolen ser altfor kort ut, dessverre.
Det går utmerket å holde den sånn her, holder ikke det? Finnes også forlengere beregnet for formålet.
Hånd holder en skumspreder som påfører byggskum på taket i et verksted. Vegghyller og verktøy er synlig i bakgrunnen.

• Liker
fashionman62 og 1 annen
  • Laddar…
Aha,,, ser jo bra ut og om det går å få på en liten forlengelse er jeg hjemme!!! Takkar

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.