D
Baldakinen har vært på lakkering...ingenting må gå galt
 
....det er jo litt synd at det sitter MDF der.....plyfa hadde vært enklere å jobbe med...
 
D
Hvordan mener du?
 

Beste svar

D Derbyboy skrev:
Kommer nok kjøre 4x16mm og da går jeg opp til 2,8 kanskje?
Målte en 4 mm Essveskru nå, den har 2.5 mm i kjernediameter så test med det.
 
  • Liker
Derbyboy
  • Laddar…
D
Du er en klippe @Kane
 
  • Liker
Kane
  • Laddar…
D Derbyboy skrev:
Hvordan mener du?
Jeg mener at det er lettere å skru i.
 
D
Altså det er jo ikke veldig vanskelig å skru i mdf og dessuten har jeg forstått at mdf er bra hvis det skal sprøytemales. Mye mindre forarbeid enn plyfa.
 
D
Vi får se, jeg gir tilbakemelding når den sitter oppe.
 
D Derbyboy skrev:
Altså det er jo ikke veldig vanskelig å skru i mdf, og jeg har dessuten forstått at mdf er bra hvis det skal sprøytemales. Mye mindre forarbeid enn plyfa.
Ja, skal det males er mdf bedre.

Jeg tenkte egentlig på platen i taket, ikke innbyggingen for røret, men jeg innser at det du skruer i nå ikke er i taket, så kommentaren min er ikke relevant.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.