S SBH #121 Anonym 20 jan 2014 kl 20:14 SBH Anonym 20 jan 2014 kl 20:14 #121 KnockOnWood skrev: Jeg nekter å gi opp, akkurat som deg! I bedre kretser kalles det perseveration eller ixofreni. Ikke før jeg står foran Perleporten i alle fall preserveration er vel når man ikke kan slutte å gjenta ting?
KnockOnWood skrev: Jeg nekter å gi opp, akkurat som deg! I bedre kretser kalles det perseveration eller ixofreni. Ikke før jeg står foran Perleporten i alle fall preserveration er vel når man ikke kan slutte å gjenta ting?
S SBH #122 Anonym 20 jan 2014 kl 20:17 SBH Anonym 20 jan 2014 kl 20:17 #122 SBH skrev: preserveration er vel når man ikke kan slutte å gjenta ting? nei hadde feil tenkte på perseveratio
SBH skrev: preserveration er vel når man ikke kan slutte å gjenta ting? nei hadde feil tenkte på perseveratio
Nyfniken #123 Medlem · Stockholms län · 13 154 innlegg 20 jan 2014 kl 20:51 Nyfniken Medlem Stockholms län 13.154 innlegg 20 jan 2014 kl 20:51 #123 SBH skrev: då får du läsa det har ts skrivit redan varför det ska skruvas så Ja, se det gjør det. Jeg må be om unnskyldning jeg gikk glipp av det (TS vil kunne flytte veggene til dere andre som er nysgjerrige).
SBH skrev: då får du läsa det har ts skrivit redan varför det ska skruvas så Ja, se det gjør det. Jeg må be om unnskyldning jeg gikk glipp av det (TS vil kunne flytte veggene til dere andre som er nysgjerrige).
S Studion #124 Medlem · VG · 68 innlegg 20 jan 2014 kl 21:01 Studion Medlem VG 68 innlegg 20 jan 2014 kl 21:01 #124 Jeg setter pris på oppslutningen rundt det opplevde åpenbare spørsmålet. Herlig at den oppstemte stemningen åpenbarte seg til slutt! Over og ut!
Jeg setter pris på oppslutningen rundt det opplevde åpenbare spørsmålet. Herlig at den oppstemte stemningen åpenbarte seg til slutt! Over og ut!
S SBH #125 Anonym 20 jan 2014 kl 21:15 SBH Anonym 20 jan 2014 kl 21:15 #125 Studion skrev: Jeg setter pris på oppslutningen rundt det opplevde åpenbare spørsmålet. Fantastisk at den løsslupne stemningen åpenbarte seg til slutt! Over og ut! snart er vi på ti sider, men mye er utfylling og ingenting om din skråskruving
Studion skrev: Jeg setter pris på oppslutningen rundt det opplevde åpenbare spørsmålet. Fantastisk at den løsslupne stemningen åpenbarte seg til slutt! Over og ut! snart er vi på ti sider, men mye er utfylling og ingenting om din skråskruving
elpaco #126 Hagefikser · Västra Götaland · 4 564 innlegg 20 jan 2014 kl 21:32 elpaco Hagefikser Västra Götaland 4.564 innlegg 20 jan 2014 kl 21:32 #126 Nyfniken skrev: Ja, se det gjør det. Jeg får be om unnskyldning jeg savnet det (TS vil kunne flytte veggene til dere andre som er nyfnikne. ). Jeg ville bare komplettere tråden og avslutte din parentes. Nå kanskje vi kan slutte?
Nyfniken skrev: Ja, se det gjør det. Jeg får be om unnskyldning jeg savnet det (TS vil kunne flytte veggene til dere andre som er nyfnikne. ). Jeg ville bare komplettere tråden og avslutte din parentes. Nå kanskje vi kan slutte?
L laufera #127 Medlem · Gävleborg · 115 innlegg 22 jan 2015 kl 20:29 laufera Medlem Gävleborg 115 innlegg 22 jan 2015 kl 20:29 #127 Du kan jo lime de..
A andersmc #128 Medlem · Blekinge · 9 629 innlegg 22 jan 2015 kl 20:50 andersmc Medlem Blekinge 9.629 innlegg 22 jan 2015 kl 20:50 #128 laufera skrev: Du kan jo lime de.. Det er bra. Ikke gi opp. Gi TS flere råd, som han sint kan avvise. (Men studioet er vel ferdig for lenge siden. Det hadde vært gøy å få vite hvordan det gikk.)
laufera skrev: Du kan jo lime de.. Det er bra. Ikke gi opp. Gi TS flere råd, som han sint kan avvise. (Men studioet er vel ferdig for lenge siden. Det hadde vært gøy å få vite hvordan det gikk.)
J JOW #129 Medlem · Uppsala · 2 816 innlegg 22 jan 2015 kl 20:59 JOW Medlem Uppsala 2.816 innlegg 22 jan 2015 kl 20:59 #129 Det beste er vel å først svare på spørsmålet og deretter gi en "har du tenkt på at" i samme innlegg. Blir ikke alle fornøyde da så får man se det som et internettfenomen og bare slutte å følge tråden...
Det beste er vel å først svare på spørsmålet og deretter gi en "har du tenkt på at" i samme innlegg. Blir ikke alle fornøyde da så får man se det som et internettfenomen og bare slutte å følge tråden...
KnockOnWood #130 Grundstött · Halland · 28 345 innlegg 23 jan 2015 kl 01:02 KnockOnWood Grundstött Halland 28.345 innlegg 23 jan 2015 kl 01:02 #130 andersmc skrev: ... (Men studioen er vel ferdig for lenge siden. Det hadde vært gøy å få vite hvordan det gikk.) Ja, nå vil vi se noen bilder av den ferdige studioen! Det hele føles så uavsluttet ellers
andersmc skrev: ... (Men studioen er vel ferdig for lenge siden. Det hadde vært gøy å få vite hvordan det gikk.) Ja, nå vil vi se noen bilder av den ferdige studioen! Det hele føles så uavsluttet ellers
Nyfniken #131 Medlem · Stockholms län · 13 154 innlegg 23 jan 2015 kl 15:18 Nyfniken Medlem Stockholms län 13.154 innlegg 23 jan 2015 kl 15:18 #131 Jeg vil vite hvor mange ganger veggene har blitt flyttet siden de ble bygget.
T thomasx #132 Medlem · VG · 11 285 innlegg 23 jan 2015 kl 19:51 thomasx Medlem VG 11.285 innlegg 23 jan 2015 kl 19:51 #132 Ja det er bra, fortsett å håne TS så legger han sikkert opp mange fine bilder...
elpaco #133 Hagefikser · Västra Götaland · 4 564 innlegg 23 jan 2015 kl 20:38 elpaco Hagefikser Västra Götaland 4.564 innlegg 23 jan 2015 kl 20:38 #133 thomasx skrev: Do not correct a fool, or he will hate you. Correct a wise man, and he will appreciate you. .. og hvilken av dem siktet du på nå?
thomasx skrev: Do not correct a fool, or he will hate you. Correct a wise man, and he will appreciate you. .. og hvilken av dem siktet du på nå?
T thomasx #134 Medlem · VG · 11 285 innlegg 23 jan 2015 kl 23:52 thomasx Medlem VG 11.285 innlegg 23 jan 2015 kl 23:52 #134 elpaco skrev: .. og hvilken av dem siktet du på nå? Jeg vet at flere av de jeg siktet på appreciates me, resten er som vann for meg
elpaco skrev: .. og hvilken av dem siktet du på nå? Jeg vet at flere av de jeg siktet på appreciates me, resten er som vann for meg