S
KnockOnWood skrev:
Jeg nekter å gi opp, akkurat som deg! I bedre kretser kalles det perseveration eller ixofreni.

Ikke før jeg står foran Perleporten i alle fall :)
preserveration er vel når man ikke kan slutte å gjenta ting?
 
S
SBH skrev:
preserveration er vel når man ikke kan slutte å gjenta ting?
nei hadde feil
tenkte på perseveratio
 
SBH skrev:
då får du läsa det har ts skrivit redan varför det ska skruvas så
Ja, se det gjør det. Jeg må be om unnskyldning jeg gikk glipp av det (TS vil kunne flytte veggene til dere andre som er nysgjerrige).
 
  • Liker
1
  • Laddar…
Jeg setter pris på oppslutningen rundt det opplevde åpenbare spørsmålet. Herlig at den oppstemte stemningen åpenbarte seg til slutt! Over og ut!
 
  • Liker
KnockOnWood
  • Laddar…
S
Studion skrev:
Jeg setter pris på oppslutningen rundt det opplevde åpenbare spørsmålet. Fantastisk at den løsslupne stemningen åpenbarte seg til slutt!
Over og ut!
snart er vi på ti sider, men mye er utfylling og ingenting om din skråskruving :-)
 
Nyfniken skrev:
Ja, se det gjør det. Jeg får be om unnskyldning jeg savnet det (TS vil kunne flytte veggene til dere andre som er nyfnikne.
).

Jeg ville bare komplettere tråden og avslutte din parentes. Nå kanskje vi kan slutte?
 
Du kan jo lime de..
 
laufera skrev:
Du kan jo lime de..
Det er bra. Ikke gi opp. Gi TS flere råd, som han sint kan avvise.

(Men studioet er vel ferdig for lenge siden. Det hadde vært gøy å få vite hvordan det gikk.)
 
Det beste er vel å først svare på spørsmålet og deretter gi en "har du tenkt på at" i samme innlegg. Blir ikke alle fornøyde da så får man se det som et internettfenomen og bare slutte å følge tråden...
 
andersmc skrev:
...

(Men studioen er vel ferdig for lenge siden. Det hadde vært gøy å få vite hvordan det gikk.)
Ja, nå vil vi se noen bilder av den ferdige studioen!

Det hele føles så uavsluttet ellers :confused:
 
Jeg vil vite hvor mange ganger veggene har blitt flyttet siden de ble bygget.
 
  • Liker
Alko og 1 annen
  • Laddar…
Ja det er bra, fortsett å håne TS så legger han sikkert opp mange fine bilder...
 
thomasx skrev:
Do not correct a fool, or he will hate you. Correct a wise man, and he will appreciate you.
.. og hvilken av dem siktet du på nå?
 
elpaco skrev:
.. og hvilken av dem siktet du på nå?
Jeg vet at flere av de jeg siktet på appreciates me, resten er som vann for meg ;)
 
  • Liker
elpaco
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.