55.462 lest ·
133 svar
55k lest
133 svar
Skråskruve
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/28/Spikning.jpg
men med skrue da, noen ganger kan det trenges en til. bare så regelen ikke vrir seg
men med skrue da, noen ganger kan det trenges en til. bare så regelen ikke vrir seg
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 innlegg
jeg sier at det holder at reglene akkurat holder sammen når du reiser dem, så en 50mm lang terrassekrue i hver ende holder lett.Studion skrev:
og om også skruene tar slutt så kan det funke med tape
Sist redigert:
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 innlegg
Bra start på byggebolig ikke engang oppe i 100 innlegg og til tross for det allerede uenig med en forumgud det er raskt gjort! Eller uenig er feil ord du har snarere snært av ham! Okei om det er som i visse tråder folk som fortsetter å mase om visse ting som man har sagt takk men nei takk til. Dog her var det faktisk bare et lite tips som du har rett til å avvise, men måten du gjør det på hjelper deg nok ikke direkte!Studion skrev:
Ja, nå har jeg virkelig dummet meg ut.Kromo skrev:Bra start på byggahus ikke engang oppe i 100 innlegg og til tross for det allerede uenige med en forumgud, det er raskt jobbet! Eller uenige er feil ord, du har snarere snært av ham! Okei om det er som i visse tråder folk som fortsetter å mase om visse ting som man har sagt takk men nei takk til. Men her var det faktisk bare et lite tips som du har rett til å disse, men måten du gjør det på hjelper deg nok ikke direkte!
så du ville ikke ønsket tips om et billigere og bedre alternativ?Gurkan_1963 skrev:
Ha-ha
Ja, det er faktisk jævlig irriterende når man stiller et enkelt konkret spørsmål også begynner folk å stille spørsmålstegn ved det og gi masse andre forslag istedenfor og ingen jævel svarer på spørsmålet man har stilt.
Men det er også ganske utakknemlig å snæse av de som likevel tar seg tid til å prøve å hjelpe til på sin, om enn noe vrang, måte. Ignorer dem isteden er mitt forslag og fokuser på spørsmålet, still det om igjen i så fall.
Så gjorde jeg i et annet forum når jeg stilte et spørsmål der. Det var da en eller annen forumgud der som var uvanlig sta med tilsynelatende irrelevante spørsmål og ble mektig sur når jeg ikke svarte ham på spørsmålene hans. Så når han til slutt ble ubehagelig mot meg for at jeg ikke brydde meg om spørsmålene hans ba jeg ham komme med eventuelle råd han hadde isteden samt legge ned sin ubehagelige holdning. Så tok det hus i h-lv-t-. På det forumet var man tydeligvis skyldig å først svare på alle tenkelige spørsmål alle andre hadde om ting rundt ens egen problemstilling og hvis man ikke gjorde det var man sprø. De som derimot selv ignorerte å svare på opprinnelig spørsmål var av en eller annen grunn ikke sprø. Når folk krever at man som TS skal svare på "off-topic" spørsmål fra folk som ikke engang har gjort minste anstrengelse for å svare på opprinnelig spørsmål, da har det gått langt over styr. Så ille har jeg dog aldri sett det være her på byggahus, heldigvis
Så jo, jeg har full forståelse for TS frustrasjon. Mitt eneste råd er, svar ikke, ignorer, still gjerne opprinnelig spørsmål om igjen.
Jeg er ikke lenger medlem på det der andre forumet.
Ja, det er faktisk jævlig irriterende når man stiller et enkelt konkret spørsmål også begynner folk å stille spørsmålstegn ved det og gi masse andre forslag istedenfor og ingen jævel svarer på spørsmålet man har stilt.
Men det er også ganske utakknemlig å snæse av de som likevel tar seg tid til å prøve å hjelpe til på sin, om enn noe vrang, måte. Ignorer dem isteden er mitt forslag og fokuser på spørsmålet, still det om igjen i så fall.
Så gjorde jeg i et annet forum når jeg stilte et spørsmål der. Det var da en eller annen forumgud der som var uvanlig sta med tilsynelatende irrelevante spørsmål og ble mektig sur når jeg ikke svarte ham på spørsmålene hans. Så når han til slutt ble ubehagelig mot meg for at jeg ikke brydde meg om spørsmålene hans ba jeg ham komme med eventuelle råd han hadde isteden samt legge ned sin ubehagelige holdning. Så tok det hus i h-lv-t-. På det forumet var man tydeligvis skyldig å først svare på alle tenkelige spørsmål alle andre hadde om ting rundt ens egen problemstilling og hvis man ikke gjorde det var man sprø. De som derimot selv ignorerte å svare på opprinnelig spørsmål var av en eller annen grunn ikke sprø. Når folk krever at man som TS skal svare på "off-topic" spørsmål fra folk som ikke engang har gjort minste anstrengelse for å svare på opprinnelig spørsmål, da har det gått langt over styr. Så ille har jeg dog aldri sett det være her på byggahus, heldigvis
Så jo, jeg har full forståelse for TS frustrasjon. Mitt eneste råd er, svar ikke, ignorer, still gjerne opprinnelig spørsmål om igjen.
Jeg er ikke lenger medlem på det der andre forumet.