Studion skrev:
Nah, jeg føler meg fornøyd nå. Takk uansett.
Ja, altså jeg tenkte i den allmenne diskusjonen om innlegg angående hvorfor det ble som det ble, med ivrare som ikke svarte skikkelig på ditt spørsmål. Hvilket i og for seg er ganske interessant. Tråden har evolvert fra det opprinnelige problemet. Men nå har det jo allerede kommet fram hvilke forutsetninger som gjaldt. :)

T
7 sider for å diskutere "skråskruvning":wow: Fantastisk, håper dere "kjerringer" som har svart i tråden nå er fornøyde:p

Det er helt klart et hett tema!

M
Nææ hvorfor skal du bygge? Lag litt mat i stedet, det er mye bedre, eller spill badminton, eller golf, skjønneruvæl.

MaxPax skrev:
Nææ hvorfor skal du bygge? Lag litt mat istedenfor, det er mye bedre, eller spill badminton, eller golf, skjønneruvell.
Svarte du i feil tråd nå kanskje? Eller hva var dette et svar på?

Motsvaret er i alle fall like enkelt som selvfølgelig. Det ene tar ikke bort det andre. :) Nå for tiden seiler jeg for så vidt i stedet for å spille golf. Men jeg er litt sugen på å ta opp golfen igjen faktisk. Men vi får se, tenkte at barna skal begynne å kjøre go-kart snart, da blir det nok mest bare en masse mekking i stedet mellom byggingen. Golfen får vel vente til de har råd til å ansette egne mekanikere :)

M
:D hehe en liten karikatur på folks svar i begynnelsen av tråden bare, for de som ikke forstår det...

MaxPax skrev:
:D hehe en liten karikatur på folks svar i starten av tråden bare, for de som ikke skjønner det...
Jaha, I see :) Men nei, 100 innlegg senere er det kanskje litt vel langsøkt uten noen hint ;)

M
thomasx skrev:
Jaha, I see :) Men nei, 100 innlegg senere er det kanskje litt vel søkt uten noen hint ;)
Absolutt. :cool:

S
Studion skrev:
Det er helt klart et hett tema!
synd at man får silent treatment

SBH skrev:
synd att man får silent treatment
Ikke bevisst!
Hundre innlegg, bra jobba alle sammen!

• Liker
1
  • Laddar…
Studion skrev:
Idéen med måleregel er dog knakende god, og den kommer jeg nok bruke meg av, takker for det! Var nok noen annen som nevnte noe lignende før så takk til den personen også!
Så det var et bra tips? Men du hadde jo ikke spurt "hvordan får jeg riktig avstand mellom reglene". De andre tipsene du fikk ble du sur over. Men i akkurat dette tilfellet var det bra at noen gikk utenfor spørsmålet.

• Liker
Ramnemark og 4 andre
  • Laddar…
andersmc skrev:
Så det var et bra tips? Men du hadde jo ikke spurt "hvordan får jeg riktig avstand mellom bjelkene". De andre tipsene du fikk ble du sur over. Men i akkurat dette tilfellet var det bra at noen gikk utenfor problemstillingen.
Nei, du har misforstått helt. Jeg ville ha svar på hvor lange og hvor mange skruer jeg trengte, samt om jeg trengte å komplettere med skruer gjennom svill og hammerband, noe ingen ville svare på. I stedet ville man påpeke at det fantes andre måter, noe jeg ikke var interessert i, fordi jeg allerede hadde bestemt meg for å skråskru.

Å få tips er kjempefint, men jeg skal skråskru dritten og er således ikke interessert i andre fremgangsmåter, noe jeg har gjort klart fra starten. Det står tydelig å lese i mitt første innlegg. "Jeg skal skråskru". Ikke "jeg vurderer å", "eventuelt skal jeg" eller "skal jeg skråskru?".

Er alle med på banen nå?

• Liker
kontorsråttan
  • Laddar…
Hva?
Men skal du virkelig skråskru reglene?
Har du ikke tenkt på at det finnes så mye bedre og enklere løsninger?

;)

Fullstendig

Studion skrev:
Seriøst mannen. Jeg stiller konkrete spørsmål. Kan du svare, så gjør det. Ellers kan du kanskje bare unngå tråden og la noen andre svare på mine spørsmål? Takk på forhånd.
Nå er dette et forum for bygginteresserte privatpersoner. En stor gruppe mennesker som bidrar med sin kunnskap basert på yrkesliv og erfaringer. Sammen drøfter man ideer frem og tilbake for å komme frem til den beste løsningen på byggeproblemer.
Alle samlede tråder blir dermed en enorm gratis (!) søkbar kunnskapsbank for kommende byggere med løsninger på alle tenkelige og utenkelige problemer.
For å få gratis (!) hjelp med sine problemer forventes man derfor å svare på oppfølgingsspørsmål om problemstillingen fra den samlede gruppen. For svaret på spørsmålet skal ikke bare hjelpe deg, men også kommende byggere som ikke forventes å vite hvordan man bygger en innervegg på best mulig måte.

Skal du klage på servicen og holde på å være kjekk mot mennesker som prøver å hjelpe deg med å gjøre jobben på best mulig måte, så får du vel dra til en byggevarehandel og betale for deg, da det sannsynligvis bare er mennesker som har betalt som holder ut med din holdning.

• Liker
Ramnemark og 8 andre
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.