16.980 lest ·
19 svar
17k lest
19 svar
Såpe eller olje
Marge: Nå er vårt gulv lagt & vi har flyttet inn & rukket å prøve det. Er super fornøyde! Helt herlig å gå på, det er varmt & ingen problemer å holde rent.
Så synes det ikke noen merker etter at vår sønn kaster lekene sine rundt omkring seg.
Den eneste ulempen er at vi har det hvitlaserte gulvet så alt synes på det. Så vi støvsuger hver dag. Til vår sønns glede
Støvsugeren er hans beste venn!
Så synes det ikke noen merker etter at vår sønn kaster lekene sine rundt omkring seg.
Den eneste ulempen er at vi har det hvitlaserte gulvet så alt synes på det. Så vi støvsuger hver dag. Til vår sønns glede
Sara -> Kjempemorsomt å høre at dere er fornøyde!! 
La dere MaxFura overalt eller? Og det føles fortsatt mykt og fint? (Det er jo "grovere" på overflaten fordi det er børstet). Vi er litt redde for at gulvet skal føles "stritt" å gå på hvis man legger MaxFura overalt, så derfor har vi vurdert å bare legge det på kjøkkenet og i gangen og deretter ha vanlig furu på soverommene og i stuen. Men hvis MaxFura føles så bra som du sier, kunne vi jo like gjerne legge det overalt! ;D
La dere MaxFura overalt eller? Og det føles fortsatt mykt og fint? (Det er jo "grovere" på overflaten fordi det er børstet). Vi er litt redde for at gulvet skal føles "stritt" å gå på hvis man legger MaxFura overalt, så derfor har vi vurdert å bare legge det på kjøkkenet og i gangen og deretter ha vanlig furu på soverommene og i stuen. Men hvis MaxFura føles så bra som du sier, kunne vi jo like gjerne legge det overalt! ;D
Hei,
har MaxFura på kjøkkenet. Fungerer bra - men jeg lyttet for mye til selgeren og kjøpte 14mm.
Kjøp aldri et plankegulv som er tynnere enn 21mm!! Det blir gliper, og hvis man drar skruen det minste skjevt kan man se inngangshullet mellom plankene hvis man ser nøye. En eventuell omsliping vil også føre til at disse inngangshullene blir enda mer synlige.
har MaxFura på kjøkkenet. Fungerer bra - men jeg lyttet for mye til selgeren og kjøpte 14mm.
Kjøp aldri et plankegulv som er tynnere enn 21mm!! Det blir gliper, og hvis man drar skruen det minste skjevt kan man se inngangshullet mellom plankene hvis man ser nøye. En eventuell omsliping vil også føre til at disse inngangshullene blir enda mer synlige.
Klikk her for å svare